Σελίδες


Όταν συνέβη «Αυτό» σε… Μένα, πίστευα απλά ότι ήταν ένα κακό όνειρο και θα ξυπνήσω. Αμ δε…!
Τουναντίον, μια μέρα ξύπνησα σ’ έναν καινούργιο τρομακτικό κόσμο, τον «Καρκινόκοσμο», όπου η προσομοίωση με τον φόβο του θανάτου ήταν καθημερινή και άρχισα να ζω σ’ ένα παράλληλο σύμπαν, όπου οι Άλλοι, οι υγιείς, ήταν ευτυχισμένοι κι εγώ και οι «όμοιοί» μου κουρέλια…
Μια από τις μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετώπισα ήταν πώς θα το πω στη μαμά. Αποφάσισα να μην της το πω και άρχισα να κρύβομαι μέσα από ψέματα. Ξαφνικά έπαθα δήθεν αλωπεκία από το άγχος χάνοντας τα μαλλιά μου, έπρεπε δήθεν να φεύγω πολλά ταξίδια εξωτερικό με την δουλειά μου, είχα δήθεν συνεχώς ιώσεις και δεν της επέτρεπα να έρθει να με δει για να μην την κολλήσω… και τα κατάφερα, της κρύφτηκα!
Η χιουμοριστική εκδοχή του φανταστικού διαλόγου με τη μαμά γέννησε και τον τίτλο του βιβλίου:

-Μαμά, μόλις άλλαξα ζώδιο!

–Και τι έγινες παιδί μου;

-Καρκίνος!

Γιατί, πιστέψτε με, το χιούμορ είναι ΤΟ φάρμακο!!!! Κανένα αρρωστημένο κύτταρο δεν μπορεί να αντισταθεί στο χιούμορ και στην αισιοδοξία! Αυτό είναι το μήνυμα που προσπάθησα να περάσω μέσα από το ΜΟΛΙΣ ΑΛΛΑΞΑ ΖΩΔΙΟ: την άλλη οπτική!
Άλλη οπτική για όσους περνάνε μέσα από τις σαρκοβόρες συμπληγάδες της αρρώστιας, άλλη οπτική για τους «Ευτυχισμένους-Υγιείς» που τους περνά κάπου κάπου απ’ το μυαλό πως μπορεί να βρεθούν και αυτοί στην άλλη όχθη ή που θα χρειαστεί να συμπαρασταθούν σε αγαπημένο τους πρόσωπο που ασθενεί.
Σήμερα, όταν το σκέφτομαι, νιώθω σαν να έπαιξα σε μία δύσκολη πίστα σ’ ένα παιχνίδι θάρρους, που στο τέλος την «έβγαλα» μεν με κόπο αλλά πήρα μπόνους!

Λού